HAMURİŞLERİ,

TAHİNLİ MUFFIN

Ocak 07, 2017 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                              Dışarıda kar varsa,  yapılacak en güzel şey mutfakta oyalanmak. Tahinli keki isterseniz  normal kek kalıbında yapabilirsiniz.
                              Malzemeler;

  • 3 adet yumurta
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 1  su bardağı süt
  • 1      "    "     sıvı yağ
  • 1       "    "   tahin
  • 3  su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • 1     "   kabartma tozu
  • 1 su bardağı çekilmiş ceviz
                            Hazırlanışı;

  • Oda sıcaklığında yumurtaları mikserle çırptım, şekeri ekledim.
  • Krema haline gelen karışıma süt, sıvı yağ, tahini, vanilya  ekleyerek karıştırdım.
  • Unu ve kabartma tozunu eleyerek sıvı karışıma ekledim.
  • Kek harcını muffın kalıbına paylaştırdım, üzerine cevizleri ekledim.
  • 160 derece önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 25 dakika pişirdim.





Tahinli muffın


                   

0 yorum: