KURABİYELER,

ELMAS KURABİYE

Nisan 12, 2016 mavibeyazyemekler 2 Yorumlar



                        Elmas kurabiye için,
                        Malzemeler;
  • 125 gr. tereyağı
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 adet yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1   "      vanilya
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 3- 3,5 su bardağı un
  • Üzerine, 2 çorba kaşığı toz şeker
  • 2 çorba kaşığı fındık ezmesi
                      Hazırlanışı;
  • Oda sıcaklığında tereyağı, yumurta, vanilya ve pudra şekerini karıştırdım.
  • Un, kabartma tozu ve kakaoyu ekleyerek bir hamur yoğurdum.
  • Hamurdan alıp yuvarladığım parçaların üzerini toz şekere batırdım ve ortasına parmağımla bastırarak çukur yaptım.
  • Yağlı kağıt serili tepsiye dizdim.
  • 170 derece önceden ısıtılmış fırında 12-14 dakika pişirdim.
  • Soğuduktan sonra ortasına fındık ezmesi sıkarak servis yaptım.


Elmas Kurabiye




                                                        Afiyet   Olsun ..:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Toz şekerlerden almış ismini sanırım kakao üzerinde elmas gibi parlamış görüntü nefis olmuş elinize sağlık.

mavibeyazyemekler dedi ki...

Çok teşekkür ederim Evimin Güncesi. Sevgiler..