NEW,

YER ELMASI SALATASI

Mart 01, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                                  Bizim evde bu aralar moda sebzeyi olabildiğince çiğ tüketmek. Yer elması da bunlardan birisi. Birçok sebze gibi çok yararlı vitamin ve mineraller içeriyor. Salatasını denemenizi tavsiye ediyorum.
                                 Malzemeler;
  • 4-5 adet yer elması
  • dereotu
  • maydanoz
  • isterseniz tuz ( salatalarda tuz kullanmıyorum )
  • zeytinyağı
  • 1 adet limon suyu
  • greyfurt
                                 Hazırlanışı;
  • Yer elmasını ( en zahmetli yanı soymak ) soydum ve rendeledim.
  • Diğerlerini soyarken kararmaması için 1/2 limon suyunu eklediğim suda beklettim.
  • Zeytinyağı ve limon suyu ile karıştırdım.
  • Greyfurt dilimleri, maydanoz ve dereotuyla süsleyip servis yaptım.



Yerelması Salatası



                                                               Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: