NEW,

ZEYTİNYAĞLI YERELMASI

Şubat 22, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                                 Patatese benzeyen yumrulu bir bitki, yerelması. Tüm sebzeler gibi oldukça faydalı. Diyet yapanlar ve sağlıklı beslenmek isteyenler için besin içeriği yüksek kalorisi az. Çiğ olarak salatalarda tüketmek en sağlıklısı.
                                 Malzemeler;
  • 1/2 kg. yerelması
  • 2 adet havuç
  • 1  "    soğan
  • 1 çorba kaşığı pirinç
  • 1 portakal suyu
  • 1/2 limon suyu
  • tuz
  • 1 kahve fincanı zeytinyağı
                                Hazırlanışı;
  • Yerelmalarını soydum, büyükleri 2 veya 3 parçaya böldüm, limon suyu ilave ettiğim suya bıraktım.
  • Havuçları temizledim ve doğradım.
  • Tencereye zeytinyağı, bütün soğanı ( pişirdikten sonra çıkarmak için ), yerelması, havuç, pirinç, tuz ve portakal suyunu ekledim.
  • Kısık ateşte, kapağı kapalı yaklaşık 15 dakika pişirdim.
  • Soğuduktan sonra servis yaptım.



Zeytinyağlı Yerelması

                              


                                                               Afiyet   Olsun..:)

0 yorum: