NEW,

KARNIBAHAR KISIRI

Şubat 03, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                             Karnıbaharı  kısır olarak denemek istermisiniz? Kısırın tüm malzemeleri aynı sadece ince bulgur yerine karnıbahar kullanılıyor. Malzemeler iki kişilik, isterseniz arttırabilirsiniz.
                            Malzemeler;
  • 1 adet küçük karnıbahar
  • yeşil soğan
  • maydanoz
  • dereotu
  • kırmızı biber
  • limon suyu
  • nar ekşisi
  • tuz
  • 1 tatlı kaşığı biber salçası
  • karabiber
  • nane
  • 1 kahve fincanı zeytinyağı
                         Hazırlanışı;
  • Karnıbaharı dal dal ayırdım ve yıkadım.
  • Robotta çekerek kum haline getirdim. ( rendeleyebilirsiniz )
  • Tavaya zeytinyağı, karnıbaharı ve tuzunu ekleyerek 3-4 dakika sürekli karıştırarak soteledim.
  • Ocaktan indirmeden salçayı ekleyerek karıştırdım ve soğuması için bir kaseye aldım.
  • Yeşillikleri ve biberi ince kıydım.
  • Karnıbaharın üzerine yeşillikleri, baharatları, limon suyu ve nar ekşisini ekleyerek karıştırdım.









                                                        Afiyet   Olsun..:)

0 yorum: