ANAYEMEKLER,

KIYMALI KAPUSKA

Aralık 04, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar





                                    Kapuska yemeği fikri, pazardan aldığım lahananın sarma için uygun olmadığını anlayınca oluştu. Sonuç oldukça lezzetli kolay bir yemeği afiyetle yedik.
                                    Malzemeler;
  • 1 küçük lahananın 1/2' si
  • 200 gr. kıyma
  • 2  adet havuç
  • 1   "     kuru soğan
  • 2 çorba kaşığı pirinç
  • 1   "          "     biber salçası
  • tuz
  • kırmızı pul biber
  • nane
  • 1 kahve fincanı zeytinyağ
                                    Hazırlanışı;
  • Ortadan ikiye böldüğüm lahanayı ince doğradım, sirkeli suda beklettim.
  • Kıymayı yağda kavurdum, ince kıyılmış soğanı ekledim.
  • Havuçları soydum ve ince doğradım. ( Soyacak yardımıyla ince şeritler halinde )
  • Kavrulmuş kıyma ve soğana salça ilave ettim.
  • Lahanayı, havucu, yıkanmış süzülmüş pirinci, tuzu ekledim.
  • Karıştırdım ve 1 kahve fincanı sıcak su ekleyerek kısık ateşte pişirdim.
  • Piştikten sonra üzerine nane ve kırmızı pul biber ekledim.





   



                                                                    Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: