HAMURİŞLERİ,

ANTEP FISTIKLI PUDİNGLİ KURABİYE

Kasım 08, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                           Nefis bir çay kurabiyesi tarifi paylaşıyorum.
                           Malzemeler;
  • 1 paket fıstıklı puding
  • 70 gr. kadar tereyağı
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 yumurta beyazı
  • 2 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 2    "        "      hindistan cevizi
  • 1 çay bardağı ayıklanmış fıstık
  • vanilya
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1,5 su bardağı un ( lütfen kontrollü ekleyin )
                           Hazırlanışı;
  • Antep fıstıklarını üzerine koyacak kadar ayırıp kalanı robotta çektim.
  • Tereyağı, yumurta akı, sıvıyağ, pudra şekeri, vanilya, hindistan cevizi, çekilmiş fıstık, kabartma tozu ve pudingle bir hamur yoğurdum.
  • Porsiyonlara ayırdım ve yuvarladım.
  • Üzerine birer fıstık batırdım.
  • 160 derece önceden ısıtılmış fırında 14- 15 dakika pişirdim.















                                                               Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: