NEW,

ÇİKOLATALI MUHALLEBİ

Eylül 20, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar





                             Tatlı krizine girdiyseniz ( benim gibi ) evde bulanabilecek malzemelerle basit bir tarif paylaşıyorum. Bu tarif den 3 kase muhallebi çıktı. Malzemeyi buna göre arttırabilirsiniz.
                             Malzemeler;
  • 500 ml. süt
  • 3 çorba kaşığı  toz şeker
  • 1,5  "       "       pirinç unu ( silme )
  • 1    "        "       un   ( silme )
  • 1   "         "       kakao
  • vanilya
  • 50 gr. çikolata ( rendelenmiş )
  • üzerini süslemek için pasta şekerleri ve çikolata
                             Hazırlanması;
  • Un, kakao ve pirinç ununu karıştırdım.
  • Soğuk süte bu karışımı ve şekeri ekleyerek karıştırdım.
  • Kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirdim ve vanilyayı ekledim.
  • İyice koyulaşınca ocaktan aldım ve çikolatayı ekledim.
  • Üzeri kabuk tutmaması için karıştırmaya devam ettim ve kaselere döktüm.









                             Sütlü tatlı tariflerim için;  Vişneli sütlü tatlı

                                                                       Çilekli magnolıa tatlısı

                                                                       Sütlü irmik tatlısı

                                                                       Sütlaç  ulaşabilirsiniz.


                                                     Afiyet   olsun  :)

0 yorum: