içecek,

REYHAN ŞERBETİ

Ağustos 13, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar





                         Blog takipçilerim merhaba.. Biliyorum arka arkaya içecek tarifleri oldu ama bugünlerde bizim mutfakta bunlar hazırlanıyor .Eğer daha önce denemediyseniz hazırlaması kolay bir içecek deneyin lütfen .Hatta  facebook sayfamda resimlerinizi paylaşalım. Bu güzel aromatik içeceğin tarifi için;
                      
                          Malzemeler;
  • 1 demet mor reyhan
  • 1 adet limon suyu
  • 1 su bardağı toz şeker ( şeker miktarını damak tadınıza göre arttırabilirsiniz )
  • 1,5 lt. sıcak su
                       Hazırlanışı;
  • Reyhanı yıkadım, uzun saplarını kestim ve birkaç parçaya doğradım.
  • Toz şekeri sıcak suda karıştırarak erittim.
  • Reyhanın üzerine limon suyu ve şekerli suyu döktüm.
  • Ağzını kapatarak bir gece beklettim.
  • Ertesi gün süzdüm ve soğuk servis yaptım.









                                                          Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: