İÇECEKLER,

EV YAPIMI LİMONATA

Ağustos 06, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                         Evde limonata yapmak çok kolay ve herhangi bir katkı madddesi içermediği için çok da sağlıklı.3 adet limonla yaptım limonatayı miktarı değiştirebilirsiniz.
                         Malzemeler;
  • 3 adet limon ( varsa 1 adet portakal rengini güzelleştiriyor )
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 4  "      "       sıcak su
  • Süslemek için limon ve nane
                       Hazırlanması;
  • Limonları yıkayıp 1 gece önceden buzdolabının dondurucu kısmında beklettim.( Böylece acı tadı olmuyor )
  • Limonları doğradım ve rondoda parçaladım.( kabuklarıyla beraber )
  • Üzerine şekeri ekledim ve karıştırdım. (Böyle 1-2 saat dinlendi )
  • Sıcak su ekledim.
  • Tel süzgeçten süzdüm.
  • Sürahide üzerine biraz su ekleyerek limon dilimleriyle ve nane yapraklarıyla soğuk servis yaptım.








                                                              Afiyetle..:)

0 yorum: