ANAYEMEKLER,

FIRINDA KABAK MÜCVER

Temmuz 13, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

           

                        Blogu çok ihmal etmişim.Uyguladığım basit bir mücver tarifiyle yeniden başlayalım.
Mücveri kızartma olarak çok sevmiyorsanız bu tarifi deneyebilirsiniz.Hem hazırlaması daha az zahmetli.
                        Malzemeler;
  • 4 adet kabak ( büyükse 3 adet kullanabilirsiniz.)
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı un
  • 1/2   "       "      mısır unu
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1   "       "       süt
  • 1   "      "       rendelenmiş beyaz peynir
  • 1/2 paket ( 5gr.) kabartma tozu
  • maydanoz
  • 2-3 adet yeşil soğan
  • dereotu
  • 1 adet kırmızı kapya biber
  • tuz
  • üzerine serpmek için susam ( isteğe bağlı )
                     
                          Hazırlanışı;
  • Kabakların kabuklarını soydum, yıkadım ve rendeledim.
  • Kırmızı biberi ince ince kıydım.
  • Maydanoz, dereotu ve yeşil soğanı ince kıydım.
  • Yumurtaları çırptım, büyük bir kasede kabaklara ekledim.
  • Peynir, yağ, sütü ekledim.
  • Un, mısırunu, tuz ve kabartma tozunu karıştırarak ekledim.
  • Yeşillikleri de ekleyerek karıştırdım.
  • Fırın kabına döktüm, üzerine susam serptim.
  • 160 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirdim.








                                                      Afiyet   Olsun    : )

0 yorum: