BÖREKLER,

ERİŞTE BÖREĞİ

Ocak 13, 2015 mavibeyazyemekler 4 Yorumlar




                       Yapması kolay ve pratik bir tarif .Orijinal tarif Refika Birgül Görüntüsünü çok beğenip denedim.Denemek isteyenler için;
                        Malzemeler;
  • 200 gr. kadar erişte
  • 200 gr.    "      kıyma
  • 1  adet kuru soğan
  • 1    "  kırmızı biber
  • 1/2 su bardağı ince kıyılmış ceviz
  • 1/2   "      "       rende kaşar peyniri
  • 5 çorba kaşığı kadar zeytinyağ
  • 2    "         "         "    galeta unu
  • tuz
  • karabiber
                          Hazırlanışı;
  • Erişteyi sıcak suya atarak 10 dakika haşladım ve süzdüm.
  • Kıymayı yağda kavurdum, soğanı ve ince kıyılmış biberi ekleyerek kavurmaya devam ettim.
  • Kıymanın içerisine tuz, karabiber, cevizi ekleyip karıştırdım.
  • Tavayı ısıtıp yağın üzerine galeta ununun yarısını serptim.
  • Haşlanmış eriştenin yarısını, kıymalı harcı, rendelenmiş peyniri ve üzerine kalan erişteyi yayarak yerleştirdim.
  • Tavayı orta ateşte çevirerek pişirdim.
  • Üzerine düz bir kapak yada tabak yerleştirerek çevirdim.
  • Alt üst çevirerek her tarafını eşit pişirdim.


 
 
 
 
 
 
Afiyet    Olsun         :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine, emeğine ve yüreğine sağlık. Mutlaka harika olmuştur. Biliyorum, yapıp veya yiyip öyle yorum yapmak lazım. Bir gün onu da yaparım umarım... :)

Mustafa Orhon

mavibeyazyemekler dedi ki...

Yorumunuz için çok teşekkür ederim, Mustafa Abicim.Birlikte yapalım, yiyelim her zaman..:)

ilhan dedi ki...

İnanılmaz güzel gözüküyor çok da değişik bir tarif ellerinize sağlık.

mavibeyazyemekler dedi ki...

Teşekkür ederiM, İlhan Bey..