NEW,

ENGİNARLI VE BAKLALI PİLAV

Mayıs 19, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                           


                            Yemyeşil, taze enginar ve iç baklayla vejeteryan beslenmeye uygun bir pilav tarifi veriyorum.
                            Malzemeler;
  • 2 su bardağı baldo pirinç
  • 3 adet enginar çanağı
  • 1 kg, bakla ( ayıklandığında yaklaşık 1 kase iç bakla )
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • tuz
  • dereotu
                          Hazırlanışı;
  • Pirinci 1 tatlı kaşığı ılık suda ıslattım.
  • Temizlenmiş aldığım enginar çanaklarını küçük küpler halinde doğradım.
  • Zeytinyağı, doğranmış enginar ve baklayı 1 kahve fincanı suyla birlikte suyu çekene kadar kısık ateşte pişirdim.
  • Suyunu çekmiş ve bir miktar pişmiş olan enginarların üzerine suyunu süzdüğüm pirinci, tuzu ve 2 su bardağı sıcak su ekleyerek kısık aeşte pişirdim.
  • Üzerini kıyılmış dereotu ve limon kabuğu rendesiyle süsleyerek servis yaptım.













                                                             Afiyet   Olsun   :  )

0 yorum: