BÖREKLER,

TAVUKLU VOLOVAN

Nisan 14, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                Milföy hamuru ile yapılan sunumu çok şık bir tarif, tavuklu volovan.İç harcını tavuğu sebzeyle soteleyerek hazırladım.Salata ve tatlı dahil herşeyle uygulanabilir.Malzemelerle 7 adet hazırlandı.
                                Malzemeler;
  • 1 paket milföy hamuru
  • 3 parça tavuk göğsü
  • 2 adet havuç
  • 1 su bardağı bezelye
  • 1 adet patates
  • 3 kaşık sıvıyağ
  • tuz
  • karabiber
  • kekik
                            Hazırlanışı;
  • Milföy hamurlarını tek tek açtım ve kalıpla kestim.
  • Yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirerek  fırında, üzeri kızarana kadar pişirdim.
  • Tavuk etlerini küçük kuşbaşı parçalar halinde doğradım.
  • Havucu ve patatesi küçük küpler halinde doğradım.
  • Sıvıyağda önce harlı ateşte tavukları sonra pişme sırasına göre havuç, bezelye ve patatesi ekleyerek kısık ateşte soteledim.
  • Tuz, karabiber, kekik ve kırmızı pul biber ekledim.
  • Volovanlar fırından çıktıktan sonra üzerine pişen harcı yerleştirerek servis yaptım.












                                                               Afiyet  Olsun  :   )

0 yorum: