NEW,

PATATES SALATASI

Nisan 29, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                Taze patates, taze soğan pazarlara bahar gelmiş.Bu güzel  sebzeleri alıp eve gelince  bol limonlu ve yeşillikli bir patates salatası hazırladım.
                                 Malzemeler;
  • Patateslerim küçük küçük bu nedenle 10 adet kadar patates
  • 1 adet taze kuru soğan 
  • 1   "   limon suyu
  • maydanoz
  • nane
  • dereotu
  • 3-4 sap yeşil soğan
  • zeytinyağı
  • 1-2 yemek kaşığı tahin
  • kırmızı pul biber
  • kimyon
  • tuz
                                   Hazırlanışı;
  • Patateslerin kabuklarını iyice yıkayıp, 1 tatlı kaşığı tuz attığım suda haşladım.
  • Kuru soğanı piyazlık doğradım.( Tuzla ovmaya gerek yok, bu mevsimde acı değiller. )
  • Yeşillikleri ince ince doğradım.
  • Haşlanmış patateslerin kabuklarını soydum ve doğradım.
  • Limon suyu, tahin ve zeytinyağını karıştırdım ve patateslere ekledim.
  • Biberi, kimyonu ekledim.
  • Tüm malzemeyi karştırdım.










                                                  Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: