BÖREKLER,

MUFFIN KALIBINDA MİNİK BÖREKLER

Nisan 16, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                              Sabah kahvaltısı için peynirli ve sosisli porsiyonluk börekler.Buzdolabında 1-2 gün önceden kalmış yufkayı bu şekilde değerlendirebilirsiniz.Ben muffın kaplarını kullanarak sunumu kolaylaştırdım.Tüm bu malzemeyi bir fırın kabında da pişirebilirsiniz.Bu malzemeyle 14 adet minik börek çıkıyor.
                             Malzemeler;
  • 2 adet yufka
  • 1 kase rendelenmiş peynir ( tam yağlı beyaz peynir ve tulum peyniri kullandım )
  • 2  adet yumurta
  • 200 ml. süt
  • 2-3 adet sosis
  • maydanoz
  • üzerine susam
                         Hazırlanışı;
  • Yufkayı ince şeritler halinde kestim.
  • Peyniri ve ince kıyılmış maydanozu karıştırdım.
  • Yumurtayı çırptım ve ılık sütle karıştırdım.
  • Sosisleri ince doğradım.
  • Muffın kalıbına bir miktar yufka arasına peynir, yufka sırasıyla yerleştirdim.
  • Sosisleri ve yumurtalı karışımı üzerlerine döktüm.
  • Susam serperek 170 derece fırında pişirdim.











                                                         Afiyet   Olsun   : )

0 yorum: