HAMURİŞLERİ,

BADEMLİ KURABİYE

Nisan 10, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                   

                               Bademli ve üzeri beyaz çikolata kaplı kurabiyeler için,
                               Malzemeler ;
  • 250 gr. tereyağı
  • 1 adet yumurta
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1/2  "         "   buğday nişastası
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • yaklaşık 3,5 su bardağı un
  • üzeri için, 80 gr. 'lık iki paket beyaz çikolata ve kabukları soyulmuş çiğ badem
                             Hazırlanışı ;
  • Tereyağı ve şekeri karıştırdım.
  • Yumurta, nişasta, kabartma tozu ve unu ekleyerek hamuru yoğurdum.
  • Buzdolabında 1 saat dinlendirdim.
  • Merdane yardımıyla açtım ve kalıpla kestim.
  • 170 derece fırında pişirdim.
  • Beyaz çikolatayı benmari usulü erittim.
  • Soğumuş olan kurabiyelerin bir yüzünü eriyen çikolataya batırarak kapladım.
  • Çiğ bademleri sıcak suda beklettim ve kabuklarını soydum.
  • Kurabiyelerin üzerini bademle süsledim.









                                               Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: