meze,

RUS SALATASI

Mart 27, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                             Rus salatası ya da Amerikan salatası.Rusya' da ilk olarak yapıldığı için Rus salatası diye adlandırılmış.Daha sonra Amerikan salatası olmuş.Merak edip bilgi almak isterseniz buradan yararlanabilirsiniz.İçerisine salam, haşlanmış yumurta ilave edilebiliyor.Basit yapımıyla Rus salatası için,
                             Malzemeler;
  • 1 küçük kavanoz mayonez
  • 1 adet büyük boy patates
  • 1   "      "         "   havuç
  • 1 kase dondurulmuş bezelye
  • 1    "    kornişon turşu
                           Hazırlanışı;
  • Patates ve havucu kabuklarını soydum ve küçük küçük küpler halinde doğradım.
  • Tüm malzemeleri kaynamakta olan 1 çay kaşığı tuz eklediğim sıcak suda haşladım ve süzdüm.
  • Turşuyu küçük küçük doğradım.
  • Malzemelerin tümünü mayonezle karıştırdım. ( Tuz eklemedim, dilerseniz mayonezi eklemeden önce tuz ilave edebilirsiniz. )
  • Bir süre buzdolabında beklettikten sonra servis yaptım.








    



                                                      Afiyet   Olsun  :  )

0 yorum: