kahvaltı,

SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL

Şubat 02, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                           Başlık çok iddealı oldu ama fikir basit.Sevgililer gününe yaklaştıkça her yer kırmızı kalplerle doluyor.Tüketimi artırmanın bahanesi bu defa  " Sevgililer Günü  " oluyor.Hayatınızdaki önemli kişiye sevginizi göstermenin yolu mutlaka pahallı hediyelerden geçmese gerek.Hazırlayacağınız yemek veya kahvaltı için basit bir fikir.Patatesleri kalıpla keserek hazırladım.Fırında pişirdiğim patates tarifi için,
                          Malzemeler;
  • 3 adet patates
  • 2 yemek kaşığı sıvıyağ
  • tuz
  • kekik karabiber
  • kimyon
  • 1 çay kaşığı biber salçası
  • 1 kalp kalıbı
                          Hazırlanışı;
  • Patatesleri oydum ve uzunlamasına kestim.
  • Kalıpla kalpler çıkardım.
  • Yağ, salça, tuz ve baharatları pataeslerle karıştırdım.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisinde kızarana kadar pişirdim.




                                                 Sevgiyle kalın. Afiyet  Olsun : )

0 yorum: