muffın,

ISPANAKLI MISIR UNLU MUFFIN

Şubat 19, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

             
                                      5 çayı için nefis bir tarif.Fırından çıktıktan sonra üzerine biraz peynir rendesiyle daha lezzetli.Ben İzmir tulum peynirini tercih ediyorum.16 adet muffın için;
                                      Malzemeler;
  • 1/2 kg. ıspanak
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • 1,5 su bardağı un
  • 1/2   "      "     mısır unu
  • 50 gr. bitkisel yağ
  • 5 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • tuz
  • karabiber
  • 1/2 su bardağı rendelenmiş İzmir tulum  veya kaşar peyniri
                                 Hazırlanışı;
  • Ispanakları ayıklayıp, yıkadım, süzgeçte beklettim.
  • Rondoda ince ince kıydım.
  • Yumurtayı çırptım, süt, yağ ve bitkisel yağı karıştırdım.
  • Ispanağı, unu, mısır ununu, tuz, karabiber ve kabartma tozunu ekledim.
  • Rendelenmiş peyniri ekledim.
  • Muffın kağıtlarına birer parmak eksik şekilde doldurdum.
  • 170 derecede pişirdim.
  • Fırından çıkar çıkmaz üzerine bir miktar peynir rendesi ekledim.







                                                          Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: