NEW

HAZIR YUFKADAN TARTOLET

Ocak 09, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                         

                         Hazır yufkadan yaptığım küçük tartoletleri paylaşıyorum.Yapması biraz zahmetli ancak aperatif olarak da sunulabilecek küçük atıştırmalıklar.Bir kısmını nutella bir kısmını da krem peynirle doldurdum.Küçük bir tart kalıbını kullandım.Resimlerde görüldüğü gibi miktarlarda hazırlamak isterseniz;
                         Malzemeler;
  • 2 adet hazır yufka
  • kalıbı hafifçe yağlamak için, 1 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 1/ 2 kavanoz fındık ezmesi
  • 1 paket krem yada labne peynir
  • fındık
  • kekik
                         Hazırlanışı;
  • 2 yufkayı üst üste serdim.
  • Tart kalıbının büyüklüğünde bir kalıpla yuvarlaklar kestim.
  • Hafifçe yağladığım tart kalıbının içerisine yerleştirdim.( kabarmaması için üzerine yeşil mercimek serdim )
  • Çok kısa süre hafifçe kuruyup pembeleşene kadar fırında pişirdim.
  • Kırılmamasına dikkat etmek gerekiyor.
  • Soğuduktan sonra fındık ezmesini bir krema torbasına doldurarak tartların içine sıktım.
  • Ortasına bir fındık batırarak servis yaptım.( isterseniz üzerine pudra şekeri serperek servis edebilirsiniz.)
  • Peynir dolgusu içinse krema torbasına doldurup aynı şekilde tartın ortasına sıktım.
  • Üzerine kekik serperek servis yaptım.






 

 
 
 

 
 
 
 
Afiyet  OLSUN  : )

0 yorum: