KEK-PASTA,

MOZAİK PASTA

Aralık 06, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                           İlk kez yapılan pastalardan birisidir.Canınız tatlı bir şey istediğinde evde bulunan büsküvi, kuruyemiş, kakao karışımının en güzel hali.Yıllardır yapmıyordum aslında.Ama tarifinin blogta olmasını istedim.Yılbaşına yaklaşırken birazda süsledim.Biraz daha lezzetli hale getirmek isterseniz üzerine çikolata sos dökebilirsiniz.Benim mozaik pastam için,
                             Malzemeler;
  • 1 paket pötibör büsküvi
  • 50 gr. kakao
  • 2 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1 su bardağı çekilmiş ceviz yada fındık
  • 200 ml. süt
  • 50 gr. tereyağı
                              Hazırlanışı;
  • Margarini erittim ve ılıması için bir kenara aldım.
  • Büsküvileri çok küçük olmayacak şekilde kırdım.
  • Bir büyük kasede büsküviler, ceviz, kakao, pudra şekeri, margarin ve sütle karıştırdım.
  • İçerisine çıkarken işimi kolaylaştıracak bir buzdolabı poşeti yaydığım kaba yerleştirdim.
  • Buzdolabınının dondurucu kısmında birkaç saat beklettim.
  • Çıkarttığım mozaik pastayı ters çevirdim, üzerini Hindistan cevizi ile süsleyerek servis yaptım.






                                                      Afiyet   Olsun   : )

0 yorum: