meze,

KEREVİZ SALATASI

Aralık 09, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                            Kereviz salatası, lezzetli, kerevizi tüketmenin farklı bir yolu.Bazı kişiler kokusundan pek hoşlanmasalarda ( kızım gibi )  hoş, fresh bir tadı ve sebze olarak sayısız yararı var. Kereviz salatası için;
                            Malzemeler;
  • 2 adet kereviz
  • 1/2 limon
  • 2 yemek kaşığı yoğurt
  • 3    "            "     mayonez
  • 1/2 su bardağı çekilmiş ceviz
  • tuz
  • 1 diş sarımsak
                            Hazırlanışı;
  • Kerevizin kabuklarını soydum ve kararmaması için limonla ovdum.
  • Yoğurt ( sulu olmamalı ) ve mayonezi karıştırdım.
  • Kerevizi hızlıca rendeleyip yoğurt ve mayonez karışımına buladım.( Çabuk olmak karamaması için önemli. )
  • Rendelediğim sarımsağı ve tuzu ilave ettim.
  • Cevizi ekledim.
  • Portakal dilimlerinin üzerinde servis yaptım.









                                                        Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: