garnitür,

FIRINDA KARNIBAHAR

Aralık 12, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar


                                      Sebze yemeklerini ne kadar çok paylaştığımı farkettim.Mevsiminde sebze tüketmeyi seviyorum.Bugün de karnıbahar var sırada.Çok sevilen bir sebze değil karnıbahar.Ama
fırında yaptığım bu şekliyle hem öz suyu içinde kalıyor hemde  kokusu çok fazla olmuyor.Garnitür olarak özellikle et ve tavuk yemeklerinin yanında oldukça güzel oluyor.Fırında pişirdiğim karnabahar
için,
                                      Malzemeler;
  • 1 adet küçük karnabahar
  • tuz
  • karabiber
  • 1  kahve fincanı zeytinyağı
                                     Hazırlanışı;
  • Karnıbaharı dal dal ayırarak sirkeli suda yıkadım.
  • Çukur bir kapta üzerine tuz, karabiber ve zeytinyağı gezdirerek karıştırdım.
  • Fırın kabında 180 derece de üzeri hafif kızarana kadar pişirdim.










                                                               Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: