NEW,

ISPANAK SOTE

Kasım 09, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                Pazarda manavda kış sebzelerine geçiş yaptık.Taze fasulyenin, patlıcanın tadı kalmadı.Almak istemesemde artık kış sebzeleri çoktan başladı.Ee artık mecburen ıspanaklı birşeyler.Ispanağı bu şekilde soteleyip et yemeklerinin yanında ya da bir dilim  tost ekmeğinin üzerinde de sunabilirsiniz.Bunun için;
                                Malzemeler;
  • 1/2 kg. ıspanak
  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ 
  • 1 adet kuru soğan
  • tuz
  • karabiber
  • üzerine serpmek için çamfıstığı
                                Hazırlanışı;
  • Ispanakları ayıkladım, yıkadım ve küçük küçük doğradım.
  • Geniş bir tavada doğranmış soğanları sıvıyağda kavurdum.
  • Ispanakları, tuzu  ve karabiberi ilave ettim.
  • Sulanmasına izin vermeden harlı ateşte soteledim.
  • Tavada hafifçe çevirdiğim fıstıkları üzerine ekleyerek servis yaptım.






                                                                Afiyet   Olsun   : )

0 yorum: