meze,

KIRMIZI BİBER SALATASI

Ekim 19, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                        Yaz  aylarında her mangal yandığında, kırmızı biberleri, patlıcanları közledik ve salatasını yaptık.Hafif is kokusuyla çok lezzetli olmuşlardı.Evde mangal imkanımız kalmadı.Pazarda ise lezzetli patlıcanların ve biberlerin sonu artık.Bu meze türü salatayı, pazardan aldığım kırmızı biberleri fırında közleyerek ( közlemek değilde fırınlamak oluyor aslında ) yaptım.Yiyeceğimizden fazla yaptığım miktarıda buzdolabında saklamak üzere dondurdum.Köz biberli  salata için;
                        Malzemeler;
  • 4 adet kırmızı biber
  • 2-3 diş sarımsak
  • tuz
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağ
  • 1        "      "     limon suyu
                        Hazırlanışı;
  • Kırmızı biberleri fırında yağlı kağıt üzerinde, çevirerek közledim.
  • Fırından aldıktan sonra kabuklarını soydum ve çekirdeklerini temizledim.
  • Sarımsakları ince doğradım.
  • Tuz, yağ ve limon suyunu biberlerin üzerinde gezdirerek servis yaptım.
 



                         


                                                                 Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: