kurabiye,

CEVİZLİ UN KURABİYESİ

Ekim 06, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                   Bu güzel kurabiye tarifi, sevgili komşumun bana verdiği bir kap dolusu ceviz yüzünden çıktı.İnce kabuklu ve çok lezzetli bu cevizleri, doldurup getirdiği kabıda ayrıca fotoğraflayıp, paylaşmak istedim.Eski emaye çinko bu kaba  bayıldım.






                    Cevizler kırıldı, ayıklandı, kurabiye için hazırlandı.Cevizli un kurabiyesi için;
                     Malzemeler;
  • 1 su bardağı çekilmiş ceviz
  • 2   "      "       un
  • 3 yemek kaşığı pudra şekeri  ( hazır yoksa, robotta toz şekeri çekerek yapıyorum. )
  • 1/2 paket margarin
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Üzerine serpmek için 2 tatlı kaşığı pudra şekeri, 1 tatlı kaşığı tarçın
                   Hazırlanışı;
  • Yağ ve şekeri karıştırdım.
  • Tüm kuru malzemeyi karıştırdım.
  • Malzemelerin hepsini karıştırıp yoğurdum.
  • Küçük yuvarlaklar halinde şekil verdim.
  • Yağlı kağıt serili tepside, 160 derecede,  yaklaşık 15 dakika pişirdim.
  • Soğuduktan sonra üzerine karıştırdığım pudra şekeri ve tarçını serptim.











                                                      Afiyet  Olsun  :)

0 yorum: