BÖREKLER,

SOSİSLİ TOMBUL BÖREK

Temmuz 08, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                           Kahvaltı için yaptığım sosisli bir börek.Çocukların sevebileceği gibi içinde sosis ve kaşar peyniri olan, paylaşıyorum.Sosisli tombul börek için,
                          Malzemeler ;
  • 3 adet yufka
  • Küp küp doğrandıklarında 1 su bardağı olacak kadar sosis 
  • 8-10 adet yeşil biber
  • kaşar peyniri
  • ketçap
  • kekik
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
                         Hazırlanışı ;
  • 1 kaşık kadar sıvıyağda doğranmış sosisleri, yeşil biberleri renkleri dönene kadar soteledim.
  • Kekik ekledim.
  • Yufkayı 4  parçaya böldüm.
  • Sıvıyağa 1 çay bardağı su ekledim.
  • Yuvarlak bir kaseye yufkayı kenarları sarkacak şekilde yaydım.




  • Kenar uç kısımları kopararak içine attım ve sulu yağlı karışımla ıslattım.
  • İç harcını, 1 kaşık kadar ketçapı ve ince bir dilim kaşarı koyarak kapattım.
  • Üstüne bir kaşık daha sulu karışımdan gezdirdim ve ters çevirerek tepsiye dizdim.







  • Üzerine çırpılmış yumurta sürdüm ve susam serptim.
  • Fırında üzeri kızarana  kadar pişirdim.






0 yorum: