1 Temmuz 2013 Pazartesi

FIRIN PATATES

                          Uzun zamandır patatesi kızartmak yerine fırında pişiriyorum.Patatesi  yağ ve baharat ilavesiyle lezzetlendirdim.Küçük küçük doğramak yerine bir bütün patatesi pişirdim.Görüntü ve sunum olarak güzel oldu, paylaşıyorum.Fırın patates için,
                         Malzemeler ;
  •  İstediğiniz miktarda patates ( kişi başına 1 adet olmak üzere 5 adet patates kullandım. )
  • 1 kahve fincanı  zeytinyağ
  • 1 çay kaşığı tuz
  •  kırmızı pul biber
  •  kekik
  •  kimyon
                        Hazırlanışı ;
  • Patatesleri kabuklu kullandığım için iyice yıkadım.
  • Patateslerin üzerine en alta inmeden çizikler attım.
  • Fırın kabında zeytinyağı, baharatları ve tuzu karıştırıp, patatesleri yağladım.
  • 170 derecede fırında pişirdim. 
                       
                           






                                                             Afiyet  Olsun : )

Hiç yorum yok: