NEW,

ZEYTİNYAĞLI TAZE BÖRÜLCE

Haziran 04, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                 İzmir 'e gelince tanığım sebzelerden biri börülce.Bu bölgede taze taze ve bol bulunuyor.Bu defa zeytinyağlı pişirdim.
                 Malzemeler ;
  • 500 gr. taze börülce
  • 2-3  adet domates
  • 1 çay bardağı zeytinyağ
  • 1 adet kuru soğan
  • tuz
  • 1 çay kaşığı toz şeker
                   Hazırlanışı ;
  •  Börülcelerin saplarını ve kılçıklarını ayıkladım, yıkadım.
  •  Kuru soğanı ince ince doğradım
  •  Domatesleri küp küp doğradım.
  •  Zeytinyağında soğanı kavurdum.
  •  Domatesi ve ortadan ikiye böldüğüm börülceleri ekledim.
  •  Tuz ve şekeri ilave ettim.
  •  Çok kısık ateşte rengi dönene ve suyunu salıp çekene kadar daha sonrada 1 çay bardağı sıcak su ilave ederek pişirdim.
  •  Soğuk servis yaptım.





                                                           Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: