NEW,

YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI

Haziran 17, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                      Semizotu kendiliğinden orda burda yetişen bir bitki.Pazarda doğal yetişmiş semizotunu bulmak mümkün.Her sebze olduğu gibi semizotununda serada yetişeni var.Doğada yetişenler, daha küçük ve koyu yapraklı.Aldığım bir demet semizotunu yoğurtlu salata olarak yaptım.
                     Malzemeler ;
  • 1 demet semizotu
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1-2 diş sarımsak
  • tuz
  • üzerine gezdirmek için zeytinyağ
                     Hazırlanışı ;
  • Semizotunu yıkayıp, bir süzgeçte sularını iyice süzülmesi için bıraktım.
  • Sarımsağı tuz ilavesi ile ezdim.
  • Yoğurda eklediğim sarımsakları, çatal yardımıyla karıştırdım.
  • Tüm malzemeyi karıştırdım ve üzerine zeytinyağı gezdirerek servis yaptım.


          

                                                                   Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: