içecek,

EV YAPIMI VİŞNE SUYU

Haziran 22, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                    Yazın bunaltıcı sıcaklarında, ev yapımı meyve suları en güzel  içecek.Özellikle benim gibi asitli içecekleri sevmiyorsanız.Vişneyi meyve suyu halinde hazırlayıp buzdolabımda bulunduruyorum.İçerisinde herhangi bir katkı maddesi olmadığı içinde çok sağlıklı.
                    Malzemeler ;
  • 1 kg. vişne
  • 2 su bardağı toz şeker ( Şeker miktarını istediğiniz ölçüde değiştirebilirsiniz.Çok tatlı olursa, meyve suyunuzu  sulandırarak kullanabilirsiniz .)
  • 1 \2 limon suyu
  • 1 lt.su
                   Hazırlanışı ;
  • Vişnelerin saplarını temizleyip yıkadım.
  • Tencereye vişne, şeker, limon suyu ve suyu ilave ederek orta ısıda kaynamaya bıraktım.
  • Üzerinde kaynayınca oluşan köpükleri aldım.
  • Vişneler çatlayıncaya kadar kaynattım, daha sonra ocağımı kapattım.
  • Soğuyan vişne suyumu süzerek bir sürahiye doldurdum.
  • Soğuk olarak servis yaptım.






                                                                   Afiyet  Olsun : )

0 yorum: