30 Mayıs 2013 Perşembe

PEYNİRLİ MUFFIN

                    Peynirli muffın yada peynirli küçük kek.Sunumu kolay oldukça lezzetli kekler.İçerisindeki malzemeyi kendi damak tadınıza göre değiştirebilirsiniz.Bu tarifte ben peynir ve yeşillik kullandım.Sosis veya sucukda kullanabilrsiniz.
                   Malzemeler ;
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • Kalınca bir dilim beyaz peynir ( 70 gr. )
  • tuz ( peynirin tuzuna göre )
  • kekik
  • maydanoz
  • dereotu
  • pul biber
  • kabartma tozu
  • 7-8 çorba kaşığı un ( 1 kaşığını mısır unu kullandım.)
                 Hazırlanışı ;
  • Maydanoz ve dereotunu ince ince kıydım.
  • Yumurtaları çırptım ve yoğurt, yağ, rendelenmiş peynir, tuzu karıştırdım.
  •  Baharatları, yeşillikleri ve unuda ekledim.
  • 180 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 20-25 dakika pişirdim.






                                                          Afiyet  Olsun  :)

Hiç yorum yok: