muffın,

PEYNİRLİ MUFFIN

Mayıs 30, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                    Peynirli muffın yada peynirli küçük kek.Sunumu kolay oldukça lezzetli kekler.İçerisindeki malzemeyi kendi damak tadınıza göre değiştirebilirsiniz.Bu tarifte ben peynir ve yeşillik kullandım.Sosis veya sucukda kullanabilrsiniz.
                   Malzemeler ;
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • Kalınca bir dilim beyaz peynir ( 70 gr. )
  • tuz ( peynirin tuzuna göre )
  • kekik
  • maydanoz
  • dereotu
  • pul biber
  • kabartma tozu
  • 7-8 çorba kaşığı un ( 1 kaşığını mısır unu kullandım.)
                 Hazırlanışı ;
  • Maydanoz ve dereotunu ince ince kıydım.
  • Yumurtaları çırptım ve yoğurt, yağ, rendelenmiş peynir, tuzu karıştırdım.
  •  Baharatları, yeşillikleri ve unuda ekledim.
  • 180 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 20-25 dakika pişirdim.






                                                          Afiyet  Olsun  :)

0 yorum: