NEW,

ARPA ŞEHRİYELİ SALATA

Mayıs 18, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                          Salata olarak yada et yemeklerini yanında tüketilebilecek bol yeşillikli bir salata tarifi paylaşıyorum.Arpa şehriyeli salata için,
                         Malzemeler ;
  • 1,5 su bardağı arpa şehriye
  • 1     küçük kavanoz kornişon turşu
  • 1       "     konserve mısır
  • 1 adet kırmızı biber
  • 2-3 adet yeşil biber
  •  maydanoz
  •  dereotu
  •  1\2  limon suyu
  •  1 kahve fincanı zeytinyağ
  •  tuz
                      Hazırlanışı ;
  •   Arpa şehriyeleri zeytinyağında ocakta orta ateşte hafifçe kavurdum.( Çok fazla renkleri değişmeden )
  •  Tuz ve bir miktar sıcak su ilave ederek kısık ateşte suyunu çekecek kadar pişirdim.
  •  Soğumaları için bir kaseye aldım
  •  İnce doğranmış turşuyu, maydanoz, dereotu, kırmızı ve yeşil biberi, mısırları ilave ettim.
  •  Limon suyunuda ekleyip karıştırdım.



                              
                                                  Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: