ÇORBALAR,

TAVUK SUYU ÇORBA

Nisan 13, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                         Tavuk suyu çorba için,                    
                         Malzemeler ;
  • 2 adet tavuk but
  • 1    "   kuru soğan
  • 3 çorba kaşığı tel şehriye
  • 1 yumurta sarısı
  •  1 /2  limon suyu
  •  tuz
  •  karabiber
  •  maydanoz
                          Hazırlanışı ;
  • Tavuk butlarını yaklaşık 1-1,5 lt. su dolu tencerede, kuru soğan ve tuz ilavesi ile haşladım.
  • Haşlanmış tavuk butlarının etlerini küçük küçük didikledim.
  • Tavuk suyunu süzüp tekrar tencereye aldım ve kaynayınca içerisine şehriyeleri ekledim.
  • Didiklenmiş tavuk etlerini ilave ettim.
  • Çorbamı ocaktan indirmeden, 1\2 limon suyu ve çırpılmış yumurtayı yavaş yavaş ilave ederek karıştırdım.
  • Üzerine kıyılmış maydanoz ve karabiber serperek servis yaptım.


     

                                               Afiyet  Olsun :)

0 yorum: