NEW,

SEMİZOTU SALATASI

Nisan 17, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                      Herşeyin  taze ve bol olduğu mevsimdeyiz.Pazar aldığım taze soğan, semizotu ve sarımsakla bir salata yaptım.Özellikle ızgaraların yanında güzel olur.
                      Malzemeler ;
  • 1 demet semizotunun yarısını kullandım
  •  1 adet kuru soğan ( tazesi çıkmış, bayılırım.)
  • 2 sap taze sarımsak
  • 3 adet çeri domates
  • 1\2 kırmızı biber
  • 1\2 limon suyu
  • 2 kaşık zeytinyağ
  • tuz ( ben kullanmıyorum, dilerseniz )
                       Hazırlanışı ;
  •  Tüm yeşillikleri temizledim, yıkadım ve ayıkladım.
  •  Doğranmış soğan, biber ve tüm malzemeleri karıştırdım.
  •  Yarım limon suyu ve zeytinyağla sosladım.
    



                                                          Afiyet  Olsun : )

0 yorum: