kek,

TAHİNLİ KEK

Şubat 06, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                          Tahinli kek için,                            
                            Malzemeler;
  •  4 adet yumurta
  •  1  su bardağı  toz şeker
  •  1 /2   su bardağı sıvıyağ
  •  1/ 2   su          "     süt
  •  1/ 2   su    "      tahin
  •   vanilya
  •  1/2  paket  kabartma tozu
  •  2,5  su bardağı un
                           Hazırlanışı ;
  •    Oda sıcaklığındaki  yumurtaları şekerle çırptım.
  •    Yağ, süt ve tahini ilave ettim ve karıştırdım.
  •    Vanilya, kabartma tozu  ve unu ilave ettim.
  •    Kek hamurunu,  tepsiye döktükten sonra üzerine 2 kaşık tahin gezdirdim.
  •    Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 10 dakika, daha sonra 140 derecede pişirdim.



 





                                                          Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: