BÖREKLER,

PİLELİ BÖREK

Şubat 04, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                               Sunumu güzel, yapmasıda kolay bir börek.İç harcı için peynir ve patatesli bir harç hazırladım.Siz dilediğiniz harçla yapabilirsiniz.

                              Malzemeler ;  
  •  3 adet yumurta
  •  2    "    patates
  •   beyaz  peynir
  •   maydanoz
  •   kırmızı pul biber
  •   1  çay bardağı sıvıyağ
  •   1     "       "       su
  •    üzeri için yumurta sarısı
                    
                                Hazırlanışı ;
  •     Patatesleri haşlayıp, rendeledim.
  •     İçerisine, ince kıyılmış maydanozu, biberi ilave ettim.
  •     Yufkaları dörde böldüm.
  •     Üçgen olan parçayı su ve yağ karışımı ile ıslattım.
  •     Üçgenin tepe noktasından yufkanın alt ortasına kadar parmağımla büzdüm.( Fotoğraflayamadığım için ayrıntılı anlatmaya çalışıyorum  )
  •     Uçları birleştirip, harcını buraya koyarak, geriye doğru sardım.
  •    Üzerine yumurta sarısı sürdüm.
  •    170 derece fırında pişirdim.








                                                                Afiyet  Olsun :)

0 yorum: