NEW,

ZEYTİNYAĞLI PIRASA

Aralık 11, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                


                  Malzemeler ;
  •   1 kg. pırasa
  •   2  adet havuç
  •   1 çay bardağı zeytinyağı
  •   1  "    bardağından biraz eksik  pirinç
  •   1\2 portakal suyu yada limon suyu
  •   1 çorba kaşığı kuş üzümü
  •   1 tatlı kaşığı tuz
  •   1\2  tatlı kaşığı şeker
  •   1 kahve fincanı su
                  Hazırlanışı ;
  •   Pırasayı, sirkeli su da yıkadım ve  verev şeklinde doğradım.
  •   Havuçları, soydum ve doğradım.
  •   Tencerede, zeytinyağında doğranmış havuçları, kısa bir süre soteledim.
  •   Pırasayı ilave ettim.
  •   Yıkanmış pirinçleri, tuz ve şekeri, kuş üzümünü ilave ettim.
  •   Portakal suyu veya limon suyu ve suyu ilave ettim.
  •   Kısık ateşte, tencerenin ağzı kapalıpişirdim.
  •   Soğuduktan sonra servis yaptım.
                                    






Afiyet    Olsun  : )

0 yorum: