NEW,

YILBAŞI ÇELENGİ

Aralık 22, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                       Peynir, salatalık ve domatesi sunmanın en zevkli şekli;
                       Malzemeler ;
  •   İzmir tulum peyniri
  •   5-6 adet küçük salatalık
  •   15    "      çeri  domates
  •   15   "     kürdan
  •   maydanoz
                    
                       Hazırlanışı ;
  •  Peynirleri,  küçük küpler halinde kestim.
  •  Malzemeleri yıkadım.Salataları çapraz olarak kestim.
  •  Resimde görüldüğü gibi peynir, salatalık, domates sırasıyla kürdana dizdim.
  •  Maydanozu küçük bir parça kırmızı biber yardımı ile tutturarak, ekledim.
  •  Yılbaşı sofralarınız için güzel bir fikir.
                                      







                                                           Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: