NEW,

YAĞLI BİBER TURŞUSU

Ekim 28, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                     Kısa sürede  yemek için hazır olan  ve  yapıldıktan 15 gün sonra tüketilebilecek  bir turşu.Pet şişede yapılıyor.Ama 15 gün sonra cam bir kavanoza alabilirsiniz.1,5 lt. lik pet şişede hazırlanacak turşu için;
                      Malzemeler ;
  •    Yaklaşık 1 kg. kıl ,acı yada tatlı biber
  •    1 çay bardağı sirke
  •    1 çay bardağı   zeytinyağı
  •    2 tatlı kaşığı tuz
  •    2-3 diş sarımsak

                         Hazırlanışı ;
  •   Biberleri yıkayıp, saplarını ayıkladım.Ortadan ikiye böldüm.
  •   Pet şişeye doldurdum.
  •   Küçük küçük doğradığım sarımsakları,  tuzu, sirkeyi ve zeytinyağı ilave ettim.Ağzını sıkıca kapattım.
  •   Yatay bir şekilde bekletmek, ara sıra da şişeyi çevirmek gerekiyor.
  •   Yaklaşık, 15 gün sonra açabilirsiniz.Kapağını açtıktan sonrada, sağlık açısından cam kavanoza almakta yarar var.
                               

 
 


               


                                                             Afiyet   Olsun   : )

0 yorum: