ANAYEMEKLER,

TAVUK ŞNİTZEL

Kasım 01, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                  Tavuk şnitzel için,
                  Malzemeler ;
  •   5-6 parça tavuk göğüs eti
  •   1 adet yumurta
  •   2 çorba kaşığı süt
  •   1/2 su bardağı  un
  •   1/2  "      "        galeta unu
  •    tuz
  •    kimyon
  •    karabiber
  •    kızartma yapmak için sıvıyağ
                 Hazırlanışı ;
  • Tavuk göğüslerini, diyet göğüs olarak alıyorum.
  • Kalın parçaları, bıçakla keserek incelttim.
  • Bu parçaları biraz da döverek, aynı kalınlıkta olmalarını sağladım.
  • Tavuk parçalarına tuz, karabiber ve kimyon ekledim.
  • Bir tabağa yumurta kırdım ve sütle çırptım.
  • Bir tabağa unu, diğerine de galeta ununu hazırladım.
  • Tavukları önce una, daha sonra yumurtaya ve en son galeta ununa batırdım
  • Kızdırılmış yağda kızarttım.
                                  



                                                                 Afiyet  Olsun : )



















































































































































0 yorum: