meze,

MAYONEZLİ TAVUK SALATASI

Ekim 30, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

              Denemenizi  tavsiye edeceğim, güzel bir tavuk salatası tarifi veriyorum.
                        Malzemeler ;
  •   1 adet kemikli tavuk göğsü
  •   1 çay bardağı tel şehriye
  •   1 su bardağı  ceviz 
  •   1 çay bardağı tavuk suyu
  •   2 çorba kaşığı zeytinyağ
  •   2-3 diş sarımsak
  •   5  çorba   kaşığı yoğurt
  •   4        "         "    mayonez
  •   tuz 
  •   karabiber
  •   üzerine  serpmek için kekik
                             Hazırlanışı ;
  •    Tavuk göğsünü haşladım.
  •    Etleri didikledim.
  •    Diğer tarafta, zeytinyağını eklediğim tavada, tel şehriyeleri kavurdum.
  •    Tavuk suyundan ilave ettim ve ağzını kapatarak, kısık ateşte pişirdim.
  •    Sarımsakları ve cevizleri, robotta çektim.
  •    Mayonez ve yoğurdu, birlikte karıştırdım.
  •    Şehriyeler piştikten sonra tavuklarla karıştırdım.
  •    Tuz ve karabiber ilave ettim.
  •    Mayonezli karışımı da ilave edip servis yaptım.

Sarımsakları ve cevizleri birlikte robotta çektim
.

                                        



                                                                   Afiyet Olsun : )

0 yorum: