meze,

MAYONEZLİ PATATES SALATASI

Ekim 24, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                   Et yemeklerinin, balıkların yanında ya da  beş çaylarında ikram edilebilecek bir salata.İşte tarifi ;
                   Malzemeler ;
  •    5-6 adet patates
  •    1 adet  havuç
  •    5-6  adet yeşil soğan
  •    maydanoz
  •    nane
  •   1/2 limon suyu
  •    zeytinyağ
  •   1  tatlı kaşığı tuz
  •   1 küçük kavanoz mayonez
  •   üzerini süslemek için turşu ve zeytin
                     Hazırlanışı ;
  •   Patatesleri,  içine 1 tatlı kaşığı tuz attığım sıcak suda haşladım.
  •   Kabuklarını soydum , çatalla ezdim.
  •   Limon suyu, zeytinyağ ve tuz ilave ettim.
  •   İnce doğranmış yeşil soğanları, nane ve maydanozu karıştırdım.
  •   Üzerini mayonezle kapladım.
  •   Havucu rendeledim ve ilave ettim.
  •   Turşu ve zeytinle süsledim.
                             

                         

                                                                Afiyet  Olsun : )

0 yorum: