ANAYEMEKLER,

KIYMALI TAZE FASULYE

Ekim 19, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                        Kıymalı taze fasulye için,   
                        Malzemeler ;
  •   1 kg  taze fasulye
  •   200 gr. dana kıyma
  •   1 adet iri kuru soğan
  •   1   "    havuç
  •   1 adet domates
  •   1 yemek kaşığı domates salçası
  •   1, 5 tatlı kaşığı tuz
  •   3 kaşık sıvıyağ
    
                        Hazırlanışı ;
  •    Taze fasulyeleri, yıkayıp ayıkladım.
  •    Kılçıklıysa, kenarlarını kesmek gerekebilir.Ortadan ikiye kestim.
  •    Tencere de sıvıyağda , kıymayı ve soğanları kavurdum. 
  •    Domatesleri rendeleyip ilave ettim.
  •    Havucu temizledim ve ince çubuklar şeklinde kestim.
  •    Fasulyeleri ve havucu tencereye ekledim. 
  •    Tuzunu attım.
  •    Kısık ateşte, suyunu çekene kadar pişirdim.
  •    Suyunu çektikten ve fasulyeler sarardıktan sonra salçayı 1,5 su bardağı sıcak suda karıştırıp üzerine döktüm.
  •    Kısık ateşte,  yaklaşık 15 dakika kadar pişirip, servis yaptım.
  




 


                            

                                                                 Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: