30 Ekim 2012 Salı

HUMUS

                 


                            Humus tarifi için,
                             Malzemeler ;
  •  2 su bardağı haşlanmış nohut ( suyundan 1/2 su bardağı ayırın.)
  •  1 çay bardağı tahin
  •  1 çay bardağı zeytinyağı
  •   2-3 diş sarımsak
  •  1 limon suyu
  •   tuz
  •   pul biber
  •  1 çay kaşığı kimyon

                            Hazırlanışı ;
  •   Nohutları bir gece önce ısladım.
  •   Ertesi günü haşladım, suyunu süzdüm ve kabuklarını soydum.
  •   Robotta nohutları ve sarımsakları çekdim.
  •   Tuz, tahin, limon suyu, kimyon ve zeytinyağı ekledim. ( kıvamına göre haşlama suyundan ekledim.)
  •   Servis tabağına aldıktan üzerine zeytinyağı gezdirdim.
                                        
 
 
 




                                                         Afiyet  Olsun : )


                          Diğer meze tarifleri için ;Rus Salatası
                                                                
                                                                   Zeytin Salatası

                                                                   Kırmızı Biber Salatası

                                                                   Acıka

                                                                   Mayonezli Tavuk Salatası

                                                                   Kereviz Salatası 

Hiç yorum yok: