makarna,

DOMATES SOSLU MAKARNA

Ekim 15, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

   Malzemeler
  •   1/2 paket makarna
  •   Sosu için , 1 adet iri domates
  •   2 diş sarımsak
  •   Tuz
  •   1 çay kaşığı toz şeker
  •   kurutulmuş fesleğen
  •   Haşlanmış, ayıklanmış mısır
  •   sıvıyağ

  Hazırlanışı ;  
  •   İçine, tuz ve bir kaşık sıvıyağ karıştırılmış, kaynayan su da makarnalarımızı haşlıyorum.
  •   Sosu için tavada bir kaşık tereyağda, rende domatesleri  (sarımsakları bütün olarak atıyorum ve sonra çıkarıyorum.) tuz ve şeker ileve ederek  pişirdim.
  •   Makarnaları süzüp, sıvıyağ ilave ettiğim tencerede tuzunu da atarak karıştırdım.
  •   Servis tabağına aldığım makarnalara, sosunu, mısırları ve fesleğeni ilave edip servis ediyorum.
                                 Afiyet Olsun : )








                            

0 yorum: